środa, 26 marca 2014



Przyznam szczerze, że tego nie planowałam ... 
Podczas ozdabiania moich Cake Popsów zabrakło mi czekolady. Na wizytę w sklepie było już za późno, więc uratowała mnie porcja masła kakaowego - zachomikowanego na czarną godzinę. W nie więcej niż 5 minut miałam własną, pyszną, domową czekoladę, która okazała się idealna jako polewa do moich ciasteczkowych lizaków.
Z nadmiaru zostało zrobiłam czekoladki ,,do kawy". 
W wersji z miodem stają się ZDROWĄ przekąską, której nikt się nie oprze!

Składniki:

100g masła kakaowego,
6-7 łyżek kakao,
3-4 łyżki cukru pudru (można użyć miodu w tych samych proporcjach),
łyżeczka ekstraktu z wanilii

Wykonanie:

W kąpieli wodnej rozpuścić masło kakaowe. W osobnej misce zmieszać kakaoi cukier, wsypać do roztopionego masła, dodać ekstrakt, rozmieszać. Gdy masa będzie idealnie gładka wylewać do foremek, schłodzić w lodówce przez kilka godzin.

Smacznego!